Tuesday 4 March 2008

Castlerock

Vasárnap ismét a vonatozás napja volt. Egy északi parton fekvő települést vettem célba.
Castlerock igazából egy nagyon apró falucska, de mellette található pár érdekes régi épület.
Kiadós éjszakai eső után szerencsére az időjrás viszonylag kedvező volt. Még a nap is sütött. Igaz, hogy a parton nagyon erős és hideg szél fújt.
A parti sziklák szélén található a Mussenden Temple.

Mussenden Temple távolról

Mussenden Temple közelről

Egy kastélyrom:

Downhill Castle


Lady Erne's seat:


Mausoleum:


S akkor most a végére a poén: az egész domboldal tocsogott a viztől. Miután mindent megnéztem, és indultam vissza az állomásra, a domb aljában, mielőtt rátertem volna az ösvényre megcsúsztam és hanyatestem. Nyakig sáros lettem, és minden egyes ruhadarabom átázott. Szerencsére volt nálam egy cseretréning, valamint egy pár zokni. Elvonultam egy eldugottabb helyre, ahol átöltöztem. Közben jött egy kutyás tag, körülöttem szanaszét a sáros ruháim. Vigyorogtam és köszöntem :). A nap végére igy összejött egy 2.5 órás progam a mosógép számára. És legközelebb cserebugyit is viszek.

1 comment:

Anonymous said...

lol, a legvicceseb helyzeteket az élet produkálja. Remélem azért jó volt egyet kirándulni a friss levegőn